Sara Bjersgård

mina ben...

Publicerad 2008-11-24 22:18:24 i Allmänt,

Så fort jag kom hem och satte mig och äta fick jag jätteont i magen och även ont i benen.....dessa åkommer hänger inte ihop dock! Börjar fundera på om de är nåt jag inte tål...kanske börjar bli laktosintolerant....uch va jobbigt! Sen att jag började få ont i benen som träningsvärk....då jag inte hade gjort nåt alls under dagen är fortfarande ett mysterie. Men hoppades att träning skulle hjälpa och de har de tyvärr inte gjort. De var ett tufft pass och de märktes att man inte tränat på 2 veckor snart....men klarade sista låten helt stående...vi är la för bäst! Men så fort jag steg av cykeln kände jag värken i låren....borde inte den vara borta efter 1h cykling.....suck!
Fick sällskap hem av Sara. M som oxå var på spinningen och blev att jag gick med henne istället för åka bussen...så egentligen fick hon sällskap av mig=)
Tog en låååång varm dusch här hemma sen och gjorde mig fin med rakning av benen och fixade min fötter...känner mig som en ny människa!! Sen tar jag alltid min favorit olja på benen efter rakning då jag alltid blir så torr. Men de går ju inte ta vilken lotion som helst på helt nyrakade ben utan att man får utslag av alkoholen....därför har jag hittat den perfekta oljan som är utan alkohol och känns underbar mot huden. Den heter Lemon Body Oil av Dr. Hauschka och är köpt på en hälsokost. Kostar lite mer än vanligt men tycker de är värt de....dryg och skonsam mot huden...luktar otroligt gott med, fräscht!!!
Men nu måste jag allt ta och sova....
Måste fortsätta denna veckan med bra sömn
Godnatt
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela