Sara Bjersgård

pust...

Publicerad 2008-11-03 15:51:52 i Allmänt,

Nu är min jobbperiod slut och dax att ta tag i skolarbete....suck! Ibland är de så mycket skönare att jobba...slippa sitta och ha ångest över saker som skall skrivas och så.
Har ju min omtenta imorn...ska försöka sätta mig nu och se vad de var jag missade, kändes ju som jag kunde de.....dubbelsuck! Klarar jag den inte imorn får jag inte lämna in slutrapporten på fredag........ångest så de skriker om de!
Sitter här i min iskalla lägenhet och bara suckar känner jag......jag längtar tills helgen......någon som vill hitta på nåt skoj på fre/lör?

Blev ingen träning idag....lina skulle va barnvakt och jag hade nog fått svårt att hinna dit då de drog ut på tiden på jobbet ändå. Kanske ska kolla med Frida om vi ska ta en promenix senare om jag hinner...borde som sagt röra på mig och kanske ventilera alla tankar.

Hoppas älsklingen kommer hem från Ullared snart med...se vad han har köpt för kul där......!!
//s

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-04 15:40:52

Göra något i helgen : JA jag kommer förbi vett ja!! sägs om fredag kväll ;) kramar vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela