Sara Bjersgård

snart helg...

Publicerad 2008-11-27 17:37:15 i Allmänt,

Längtar till helgen nu....varit så mycket att tänka på i veckan så är helt slutkörd redan!
Min handledare tycker jag tar på mig för mycket och för avancerade uppgifter för barnen....inte att dom inte klarar ut dom eller så utan att de kräver en massa tid av mig för att förbereda.....haha...valde en utmanande uppgift till idag som jag ska förbereda inför min HLK lärare kommer på måndag...blir nog skitbra men som sagt, ska försöka hinna färdigt de nu tills imorn så min handledare kan få kolla på de innan jag ska göra de måndag morgon.....lär sitta hela natten! Ska nämligen snart iväg på Kibox men Lina....yaa...har precis kommit hem och ätit lite flingor och fil som uppladdning. Ska sätta mig och klippa lite fina stjärnor/snöflingor av värmeljuskoppar nu som jag ska göra med barnen imorn....sen blir de att träna 85min stenhårt och hem för dusch,mat och planering!!! Tur för mig att de inte är nåt bra på tv ikväll,förutom criminal minds, som jag och älsklingen helt nyligen börjat följa.
Blev ett blurrigt inlägg de här.....men men
Ska försöka visa er mina fina ljuskoppsmästerverk senare=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela