Sara Bjersgård

sovva

Publicerad 2008-11-16 02:04:02 i Allmänt,

Gick bra att jobba idag...lugn dag men inte utbrott alls typ, kändes skönt. När jag skulle åka hem ringde älsklingen och sa att de inte hade blivit nån pokerkväll utan han hade bjudit hem massa folk till oss istället föt lite wii och xbox.....oj sa jag. Jag som hade planerat att komma hem , duscha och sedan krypa ner i soffan men mysbyxorna på och kolla på de sista av CSI Miami.....men mina planer blev helt krossade!!!
Min kväll blev ändå lyckad då Lina kom förbi en sväng.....vi spelade kort och alfapet och drack rödvin......visst låter de vuxet??? Tack för ikväll vännen..................

Visst har vi vuxit till oss??? (är taget för ca 5år sedan)
Nu ligger jag i sängen och väntar mest på att de ska gå hem de som är kvar....kan inte sova så när andra är runt omkring än,känns olustigt tycker jag....nu är kl 02.00.....vill soooova nu!
Har ni hittat på idag då??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela