Sara Bjersgård

suck...

Publicerad 2008-11-09 22:07:57 i Allmänt,

Har helt glömt bort att skriva här idag......haft så mycket för mig.
Vi åkte redan kl9 hem till Hok för att fira farsdag men min familj......mormor och morfar var oxå där!
Jag, mormor och pappa var ute och krattade löv på förmiddagen och blev så himla svettig och lär få träningsvärk i armarna, men duktig va jag=) Mormor hade varit ute och krattat flera timmar innan oss och fattar inte hur hon orkar....supermormor! Ni vet väl att jag ska bli som henne när jag blir stor......!!
Mormor och morfar är en av mina stammisläsare på bloggen, de är så roligt tycker jag.....HEJ mormor och morfar!
Idag blev de även en ny omgång av energimassage med hela programmet så mamma har gått färdigt kursen nu...underbart skönt tycker jag, isse gillade de inte lika mycket!
Sedan spelade vi TP hela eftermiddagen och bara umgicks......me like!
Nu sitter jag framför tv:n och kollar på filmen på på 4:an....borde gå och lägga mig snart då jag har min första vfu-dag imorn. Har lite ångest.....vill bara sova imorn....känner mig så trött och sliten....sova sova sova. Men vet att jag kommer få de kul i veckan..de brukar de ju vara och hoppas jag blir piggare....man brukar ju vara rätt sliten efter första vfu-veckan, vi får se. Har lovat nu mig själv att gå en promenad varje dag nu efter vfu-dagen.....tror jag måste de för att bli lite piggare.
Hoppas ni har haft en härlig helg
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-11-10 22:53:09

Du är utmanad, kolla in min blogg. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela