Sara Bjersgård

tisdagskväll

Publicerad 2008-11-04 22:58:59 i Allmänt,

Myser i soffan...men tända ljus och filt.
Varit en sväng i Huskvarna och kollat på Isses innebandymatch mot Tranås.....dom vann! Fick med mig Annie och Johan för att kolla....mycket roligare när man får med sig någon. Har inte kollat på en match på säkert 1år.....
Blev att mumsa på chicken mama som dom hade med sig innan matchen.....me like!

Imorn blir de till att gå upp relativt tidigt...blir gymmet med Lina och Annie vid 9-tiden. Känns skönt att komma upp och träna och sen sätta sig i lugn och ro och skriva på arbetet sen. Hoppas jag får massa skrivit så jag kan känna mig lite ledig på fredag....då kommer ju Karin till mig...jippi!

Fundera på om jag ska köpa nåt fint till Isse imorn....vi brukar aldrig köpa nåt till varandra på årsdagarna men känner att jag vill ge nåt litet.....Det känns de som de är alltid killen som ska vara romantisk och ge tjejen blommor eller så, men varför kan inte tjejer vara romantiska oxå?
Får se om jag hinner slinka in efter träningen och införskaffa nåt kul.
Annars har de inte hänt så mycket annat i mitt liv idag.....känner mig glad....känslan av att de jobbiga snart är över har infunnit sig och jag är lugn, ovanligt lugn. Tror allt stress, jobb och planer tar ut sin rätt just nu och jag är trött.....men glad.

Blir nog att vi går till Anna-Gretas i stan imorn....fick tipset från Lina och jag vet att en av Isses kompisar tipsade om de stället med. Kollade in deras meny nu och de fanns massa gott...ska nog beställa in tapas/mezas tror jag=)
Ska bara lyckas övertala Isse att vi ska dit...han är en kille som gillar kött och potatisrestauranger mest......men med min omotståndliga charm kommer han ge med sig.......hoppas jag=)

Alla bloggar om USA-valet idag.....känner att jag inte är tillräckligt insatt för att diskutera detta. Men jag tror på Obama, jag känner för Obama och jag tror han är bäst för landet. Jag vet inte vart jag fått detta intryck ifrån men de är de jag känner och tror. Ska inte valvaka inatt....ska sova min skönhetssömn! Vi får se när vi vaknar imorn hur mycket världen har förändrats.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela