Sara Bjersgård

tjohollahopp

Publicerad 2008-11-19 18:50:57 i Allmänt,

Mår bättre idag men känner mig fortfarande tung i huvudet.....hoppas de inte blir mer och att jag nu bara blir bättre.
Idag har de varit full rulle och vi fick lite tid nu på eftermiddagen åt att planera inför nästa vecka. Då ska jag äntligen få ha en av mina uppgifter, de ska bli skönt att få en av dom gjorda så kan man skriva om de i veckan oxå. Har valt i mattedelen vi skulle utföra att jobba med tesselering....hoppas de blir skoj och min handledare var helt lyiskt när vi fixade idag.....så de känns motiverande!
Annars har jag inte så mycket att skriva om tyvärr.....är i Månsarp hela dagarna och när jag kommer hem är de redan mörkt och dystert och jag hamnar alltid i soffhörnet med datorn i knäet och huvudet liggande mot en kudde. Vart och handlat oxå iof....köpt superbilliga(tyvärr fula) gummistövlar tills imorn då vi ska besöka en bondgård i Tenhult. Vi var tydligen tvungna att ha gummistövlar då man fick ställa sig i nåt desificeringsmedel innnan man får komma in, då är de ju inte så checkt med gympadojjor....så jag fick i panik köpa dessa fula gröna stövlar, fick dom för 50kr....de är la för billigt!!
 
En sån här tråkig stövekl blev de...men den var så billig så de fick bli en sån!
   
Sånna här stövlar skulle jag egentligen vilja ha....muntrar ju upp i de tråkiga vädret!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela