Sara Bjersgård

uch och fy...

Publicerad 2008-11-26 22:34:10 i Allmänt,

Hatar denna kyla och nu försvinner snön och byts ut mot en massa regn...hatar ännu mer!
Har haft en bra dag annars....haft en heldag själv med barnen ju och gick smärtfritt, så var väldigt nöjd med trött när dagen var slut. Åkte ner till stan direkt för att för de första fixa mitt busskort som lagt av...IGEN....blir så trött på skiten! Sen skulle jag se om jag kunde hitta lite klappar jag kommit på att ge,men visste inte vad jag hitta det så de var till att reka i affärer och gå från butik till butik för att de vad de hade. Hittade en sak till min syster men köpte de inte, ska tänka över saken först och kanske spana en sväng på a6 med innan jag slåt till. Vi har så nu för tiden att vi köper bara för ca 200kr till varje familjemedlem till jul, inte samma hysteri och så slipper man lägga en massa pengar som man egentligen inte har. Har nog kommit på vad jag ska ge till alla i familjen...har bara till älsklingen kvar, han är så svår då han inte önskar sig nåt men man vill ju ge nåt han vill ha.....ååå så svårt. Har ni inga bra tips??

Skapade en "ny" efterrätt idag med då jag kände sötbegäret segrra...blev ben&jerry chokladglass med vit och mörk choklad och nötter i. Till detta skivade jag in banan och åt....underbart gott!

Underbar kombination!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela