Sara Bjersgård

uch...

Publicerad 2008-11-20 18:16:29 i Allmänt,

Mår inget bra idag.....börjar nog tyvärr att bli sjuk, kollar tempen precis just nu, vi får se vad den visar. Har mått sådär konstigt idag igen med tungt huvud och illamående...
Vill inte bli sjuk....har för mycket planerat ju!!
Ska ju jobba 13h på lördag och tanken var ju att hitta på nåt med tjejerna på fredag.....jag vill men känns just nu som jag får skita i båda..suck! Men ska försöka lägga mig tidigt ikväll och se om jag känner mig bättre annars får jag nog börja ringa runt och ställa in......hata!
Har så himla mycket att fixa med just nu....ska egentligen skriva ett planeringsdokument och förbereda inför mina lektioner nästa vecka.....men orkar inte, ligger bara och mår dåligt. Min handledare sa att jag skulle ta de lugnt men ändå så vill man ju ha de färdigt innan helgen då de drar igång på måndag......åååå!
Hoppas ni har de bättre hos er
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-20 20:36:27

Hej babe! Åh hade så gärna velat träna igår så man får in en rutin på det. Men kändes så dumt o tacka nej till jobb för att träna (även om jag vill få bort fett hellre än få cash :) Får bli en skärpning! Hinner vi träna nåt i helgen kanske?! Tveksamt va!? :) Vet inte om jag kan ut o äta imorn tyvärr. Får jag meddela det imorn!? Hoppas du mår bättre idag, typiskt att bli sjuk när man är på praktik ju! Ha de bra o krya på dig! Kramar

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-20 20:39:04

Många kryar-på-dig kramar! /Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela