Sara Bjersgård

förlåt mormor

Publicerad 2008-09-21 19:22:36 i Allmänt,

Har haft en väldigt trevlig helg.....igår åkte jag och Viktor till Lina istället och det blev till och med utgång, helt oplanerat. Vi var på Olearys och dansade så svetten rann=)
Idag gick jag upp allt för tidigt för att jag hade lovat att göra äppelpaj idag. Blev två fina formar med mormors äpplen och extra mycket smuldeg...jammi.
Sen åkte vi för att äta lunch hemma hos Isses föräldrar och sen åkte vi till hans bror och de nya huset- där blev de äppelpaj,vaniljsås och kaffe!
Ikväll ska jag bara slappa framför tv:n...de gör jag alltid varje söndag. Men frågan är om man ska kolla på Ensam mamma söker eller Andra avenyn som har "premiär" idag. Blir nog 3:an och så kollar jag på andra avenyn på nätet sen,smart!

Måste skriva lite om mormor oxå...visade sig nu att hon och morfar läste mitt blogginlägg om dom senast. De kan ju göra de nu när de fått dator och internet.....hoppas hon inte tog illa upp....hon är ju världens bästa mormor...de vet hon ju!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela