Sara Bjersgård

välkommen till den lite varmare sidan...

Publicerad 2008-09-15 21:00:09 i Allmänt,

Som ni säkert har märkt har min blogg fått en liten ny "touch" och med mer inbjudande,varma färger....tycker jag!
Satt hela kvällen igår och försökte ändra och förstå mig på dessa kodmallar som redan finns och som man kan ändra färg och lite så på. Fattade väldigt lite, tog hjälp av blogghjälpen som jag hittade länkad från Eves sida, toppen sida de där!(evelinakimmehed.blogg.se, för er som inte vet redan=)
Men bad min älskade pojkvän om hjälp idag och de visade sig att han var en liten datahacker...visste precis hur man skulle göra.

Skrev en massa på mitt arbete igår...gick rätt bra en stund, sen tappade jag fokus.
Blev en tv-kväll igår med Greek, Ensam mamma söker och avslutning med Helens små underverk...allt avnjöts med HunkyDonky glass.... myspys!!
Idag var de skola och sen en härlig måndagkväll med älsklingen....var visst HV på tv och sen så klart CSI...always on mondays,always!
Imorn blir de heldag i skolan och sen iväg direkt efter de för att införskaffa en dator till morfar....han fyller 80år på fredag=)
Vid 18.15 imorgon kommer jag anlända till Kaffe Paus och fika/äta med Kristina och Jessica. Ska bli kul att äntligen träffa Kristina igen nu när hon inte längre går på HLK. Vi saknar dig så.......
Skickar en "pigga på dig"- kram till alla som känner sig lite hängiga och förkylda i dessa tider....
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-09-15 21:12:46

För jäkla snyggt ahr du fått de! visst e den bra hemsidan. Hur smidigt som helst, tom jag lärde mig hur man gör.=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela