Sara Bjersgård

klänning...

Publicerad 2009-04-02 17:54:20 i Allmänt,

Jag behöver hjälp att hitta en snygg klänning!! Min kusin gifter sig den 2maj och tills dess ska jag ha hittat en klänning som passar ett bröllop. Den får ju då inte vara vit......de finns hur ycket fina vita som helst nu i studenttider. Den får inte vara svart....och då de flesta festklänningar man kollar på är svarta är urvalet väldigt litet.
Ska försöka få med mig min sambo på lördag för att gå och kolla i affärer på stan.....vilka affärer tror ni jag ska satsa på? Vill ju ha nåt finare än en gina-klänning känner jag ju. Kanske till våran kåk,lagos och sånna där mer för äldre....dom borde väl ha en fin, färgglad klänning.....eller?
Annars har jag hittat 4 snygga klänningar på nätet som jag får nödköpa om jag inte hittar nåt.

Den första älskar jag bara...funderar på att klicka hem den fast jag inte kanske kommer ha den till bröllopet....sååå fin! Sen skulle de vara snyggt med en axelbandslös klänning som den andra, dock har jag inte figuren (riktigt än) för ett sådant fodral.


Tror kanske inte att många kommer bära långklänning vid bröllopet men tyckte denna var så fin, älskar färgen och sådär silkigt material som jag vill ha=) Den sista känns mer bröllopsaktig då den är enkel och stilren.

Vilken tycker ni är snyggast?

Åååå vad svårt de är...vet inte alls vad jag ska leta efter för modell eller nåt.....vad har man på sig till ett bröllop? Har bara varit på ett bröllop innan och då bar jag långklänning/lånad gammal balklänning. Detta bröllop behöver man inte klä sig lika snoffsigt men man vill ju ändå se lite snoffsig ut....haha..fattar ni vad jag menar?!
Hoppas verkligen jag hittar nån på lördag.....
//S

Kommentarer

Postat av: Frida Hjelm

Publicerad 2009-04-02 22:40:01

Jag tycker att du ska satsa på den sista...den va skitsnygg...

Postat av: b

Publicerad 2009-04-03 10:53:47

gå och spana inne på vila. de har jämt skitfina klänningar :)

fast de du har hittat på nätet är ju jättefina också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela