Sara Bjersgård

påsk var de här....

Publicerad 2009-04-09 12:47:53 i Allmänt,

Nu har påskhelgen officiellt börjat!
Min helg består mest av måsten.....just nu känns de bara som man vill få helgen överstökad och blickar framåt mot nästa redan. Men hoppas att jag kommer få en trevlig helg, ska ju förhoppningsvis jobba med massa trevliga människor och jag hoppas de blir fint väder så vi kan vara ute med barnen.....de vore ju toppen! Kanske blir de nån utflykt med...vem vet!?

Dagen började allt för tidigt med skola kl8 och sista föreläsningen innan tentan....huua! Tyvärr dök inte gästföreläsaren som skulle ha lektion vid 10 så vi fick en väldigt kort dag. Då både tv:n och internet var helt dött när jag kom hem (troligtvis problem hos comhem) så satte jag mig och läste....läser urdrag ur en bok nu och den är så himla tråkig....de blir så mycket jobbigare då! Har några kapitel kvar av de sen har jag läst allt man kan läsa inför tentan, typ. Imorn blir de till att sitta och gå igenom alla anteckningar, förstå begrepp och göra fina mindmaps så jag kan kategorisera vissa ämnen och så. Min plan är ju att jag ska vara rätt säker imornkväll då jag inte vill tokplugga på måndagen sen....då ska man ju bara "finputsa"...
Älsklingen hade som uppgift att fixa lucnhen idag och latfisen är nu och köper mat på wok o co!!! Efter de ska jag läsa lite till och börjar de inte regna (som de ser ut att börja göra nu) så ska jag gå en långpromenad. Vid 20 tiden blir de lite snabb middag och sen ska älsklingen och jag gå på bio ikväll. Kvalitetstid*tss*
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela