Sara Bjersgård

vårsolen..

Publicerad 2009-04-06 17:15:21 i Allmänt,

Alla njuter för fulla muggar och även jag! Man mår så himla bra av solljus....man blir lika förvånad varje vår hur underbart och hur pigg man egentligen blir av de. Tog min första springrunda på förmiddagen och guddd vad jag känner mig duktig. Nu äntligen ska jag sätta igång och få så bra kondition....jippi! Men gud va tungt de var och trotts att jag bara sprang 3km så tog de 2½km innan jag kom in i min andra andning och då gick de hur lätt som helst...hahha. Ska försöka springa 3-4km först nu i början tills jag känner att jag klarar av mer. Sen blir de 5km runt munksjön såklart. Tänkte jag skulle försöka hitta nya springvägar bort från stan oxå för en mer njutbar upplevelse. Ungefär efter 1½km kommer man nu till ett rödljus.....är inget bra för mig att stanna upp utan de gör de bara mer jobbigt. Vi får se vad jag hittar.....
Har haft föreläsning på em nu och han vi har är så himla lätt att lyssna på och han är så rolig när han berättar så allt han pratar om kommer nog in i huvudet.....sånna föreläsningar gillar vi!
Hade tänkt att kopiera en kompis bok idag men glömde helt bort att fråga henne i helgen så hon hade inte med sig den idag. Så nu har jag inget att läsa idag så. Tog genast tag i mina kopierade tentafrågor och jag hade rätt på 24/33 frågor. Tycker de var rätt bra med tanke på att de där frågorna jag hade fel på kunde jag inget alls om. Troligtvis står de om i den andra boken jag inte läst än och vi har inte haft mågon föreläsning om de heller.
Nu ska jag bege mig ner till stan och möta älsklingen så ska vi gå hem sen........han puchar mig bra nu för att jag ska gå ner i vikt. Tyvärr samtidigt som han snaskar godis och käkar skräpmat varje dag.........vi får se hur länge jag kan hålla fingrarna borta!

Mina ben känns helt stumma.........jag ska ut i värmen.......jag ska ha kvalitetstid med älsklingen.........underbar dag det är!
//S

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-06 20:33:56

hehe ja visst blir man... du verka me haft en bra dag. hoppas helgen ha varit bra me... =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela