Sara Bjersgård

work,work,work..

Publicerad 2009-04-26 08:01:35 i Allmänt,

Ska snart iväg till jobbet......som vanligt går jag upp allt för tidigt då de går väldigt snabbt att göra sig färdig inför dessa dagar. Mår ganska bra idag.....börjar få magkatarr tror jag och därmed väldigt ont i magen periodvis.....hoppas jag slipper detta idag.
Gårdagen var hur mysig som helst. Vi låg och solade, plockade upp studsmattan,utemöblerna och jag klippte gräset lite (absolut bästa sättet att få härlig solbränna). På kvällen blev de grillat och de smakade underbart.
Sen drig vi in till stan och till föreställningen......åååå den var så bra! Blev helt lyrisk då Johan Glans kom in.......åååå va han är bra. Skrattade så jag grät! Visst så var de några av hans gamla skämt men dom är ju lika roliga ändå=) Alla dom andra var också superbra, förutom Mede som var superdålig!
Hoppas ni får en toppensöndag och verkligen kan njuta av solen.....ska bli ännu varmare idag..gosch!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela