Sara Bjersgård

helgen är här....

Publicerad 2009-08-08 11:25:59 i Allmänt,

Nu är första veckan av sommarskolan avklarad och jag är åter hemma i jkpg.......
Vi har de tuffare iår med elever som inte vill jobba, svärdomar och annat skit, hela tiden. Men vi har satt upp stenhårda regler som vi tror börjar funka.....de återstår att se nästa vecka.
Varit härligt att bo hemma i Hok och kunna åka hem direkt när man planerat färdigt och nu när de varit fint väder, lägga sig i solen och steka nån timme. Jag och mamma här även hunnit träna endel och sprang för första gången på månader nu......svettigt!
I helgen blir de att ta de lugnt. Ska snart ut i solen och steka lite, men tyvärr kommer inte solen till den lilla gräsplätten förrens vid 12-tiden. Sen ska jag fixa lite här hemma och packa upp. Ikväll kommer tjejerna hit för lite förfest och sen blir de utgång....mysigt. Sitta på en uteservering och bara tjöta......underbara sommar!
Imorgon blir därför oxå lugn och förhoppningsvis massa sol. Måste ju ladda för en ny vecka med trotsiga tonåringar och åka buss 2h varje dag.....hahah
Nu kollar jag på reprisen av soo you think you can dance.....ååå vad jag älskar de programmet!
Hoppas ni får en underbar helg
OXOX
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela