Sara Bjersgård

helt dööööö

Publicerad 2009-08-03 18:43:41 i Allmänt,

Är så trött nu...mina ben värker och mitt huvud känns tungt. Men dagen har vi överlevt och tror att veckan bara kan bli bättre och bättre. De kom 18st ungdomar idag och troligtvis kommer någon mer dyka upp i veckan......alltså några fler än vi hade förra året. Hoppas dock att detta inte skall påverka oss för mycket och att vi inte ska kunna hjälpa alla. Spannet mellan eleverna iår är oxå större. endel förstår vi inte ens varför dom ens erbjuds sommarskola när de kan prata jättebra svenska och varit i Sverige i flera år.......därför anser vi att ledningen skött detta väldigt dåligt och vi känner oss mer som nått "sysselsättnings-ställe" än en undervisningsmöjlighet.......vad kan de egentligen bli när man erbjuder 30elever sommarskola med endast 2lärare.  Sedan i vår grupp har vi även en som endast varit i Sverige i 5dagar.......alltså inte ett enda svenskt ord. Men duktig på engelska är eleven som tur är, så jag fortsätter att prata engelska varje dag=)

Blir att kojsa tidigt och upp tidigt som attan........
Hoppas ni haft en underbar måndag mina vänner
X0X0
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela