Sara Bjersgård

Hemma i Hok!

Publicerad 2009-08-02 21:50:14 i Allmänt,

Sitter hemma i Hok nu.....ska vara här hela veckan!
Imorgon börjar sommarskolan och jag ska "leka" lärare i 2veckor......ska bli så spännande. Hoppas hoppas hoppas att de blir lika roligt och givande som förra året. Då vet jag att de kommer bli två riktigt roliga veckor.
Har packat ner hela mitt liv nu och tagit med mig ut hit......svårt att veta vad man kommer behöva ha.

Helgen har gått jättefort förbi och innehållit massa skoj. I fredags grillade vi och umgicks med Karin och Mats. Sen åkte vi till Köpenhamn i lördags med mamma och Christine. Vi lunchade på ströget och sen lämnade vi över Christine till hennes vänner i Danmark. Idag åkte hon hem till USA och så tråkigt när man måste säga hejdå. Man vet ju, tyvärr, att de kommer dröja länge innan man ses igen. men de har varit väldigt skoj att öva engelska hela veckan och höra hur alla i familjen har det.
Nu ska jag vara duktig och försöka gå och lägga mig....ska upp kl6 imorgon, tidigaste uppgången på mycket,mycket länge.........känner mig trött av bara tanken.
Hoppas ni får en bra start på veckan.
XOXO
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela