Sara Bjersgård

Min fredag...

Publicerad 2009-08-29 16:05:21 i Allmänt,

Har verkligen haft en toppen början på min helg.....
Igår var jag ledig och började dagen med en skön sovmorgon.
Sen blev de städning och skönhetsfix. älskar mina naglar just nu då de är starka,tjocka och automatiskt fin form på=) Därför har jag nu bara markerat de vita med en mer vit/rosa och sen vanligt glans över.


Vid sex-tiden kom Lina och Frida och vi började kvällen med att gå ut och äta. Blev att vi gick till Jensens och åt tills vi mådde illa=) Men gud vad gott de är att äta ute.....älskar!

Efter de begav sig jag och Frida oss ut på stan och till Olearys för att dansa loss och dricka drinkar.


Jag tog en som skulle smaka banan, vilket den inte gjorde så blev ingen hit. Dock blev de några strawberry daiquiri.....jammi!
Tack för en toppen kväll tjejer!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela