Sara Bjersgård

Min onsdag.....

Publicerad 2009-08-26 22:13:04 i Allmänt,

Hade en lugn förmiddag då jag inte skulle träffa gruppen föörens 12. De är konstigt de där, att ju mer tid man har på sig dessto senare blir man....
Nu är vi nästan helt färdiga med vårt grupparbete och tillhörande PP (power point). Därför är jag nu ledig torsdag och fredag....jippi!
Efter skolan träffade jag min syster för fika och en massa tjöt. Vi drog oss till vår älskade Claras=)

Testade äntligen deras Claraccino med kaffe-vanilj. Superdupergod och något jag ska testa fler gånger.
Dock efter lite mer matig mat så var vi sugna på nåt sött. Inget på Claras föll oss i smaken så vi drog vidare ner på stan för att fika vidare. Efter att ha spanat in en sådär 3-4 olika cafeer och deras utbud hamnade vi tillslut på Waynes. Blev en god chokladboll och en stor kopp te ute i solen.....underbart!

Dagens outfit blev en härlig blus och mina favvo jeans....


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela