Sara Bjersgård

Onsdag...

Publicerad 2009-08-19 19:57:58 i Allmänt,

Har en dålig dag......känns som jag inte har sovit alls inatt och som jag varit vaken 24h redan och går på reservenergi. Hade en sån dag förra veckan med och är en obehaglig känsla. Är tung i huvudet redan när jag vaknar och så trött så de känns som jag drömmer, i vaket tillstånd. Masade mig till skolan och som tur var skulle vi bara ha grupparbete så var hemma vid 11-tiden igen. Hade planer för em/kvällen men kände att orken inte fanns där alls så la mig i solen en sväng och somnade nästan. Blir att äta kvällsmat snart och kojsa tidigt, annars blir de kämpigt imorn att sitta still och vara konentrerad hela dagen.

Imorn ska jag även fika med några av mina gamla klasskompisar. Ska bli så kul och vi har inte träffats på evigheter. Ens första studiegrupp är något speciellt, ialla fall för oss. Vi vill fortfarande hålla kontakt med varandra, vi fick ett speciellt band den där första terminen. Så imorn blir de fika på Claras (stammisstället) med hela gruppen förhoppningsvis och pratat om allt nytt som hänt.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela