Sara Bjersgård

snart är helgen över...

Publicerad 2009-08-30 14:10:18 i Allmänt,

Här blixtrar de och mullrar för fullt......och regnet de bara öser ner. Vi har snart en liten insjö utanför fönstret!
Hade en riktig slappardag igår, då jag kollade på massa repriser på tv och så.
Idag gick vi upp rätt tidigt för att ta oss till Hotell Viktoria här i stan för att äta frukost. Vi blev bjudna av vänner till oss och det var verkligen trevligt. Åt till och med en våffla....det är inte varje dag=)
Sen åkte vi en sväng till A6 golfklubb då killarna skulle kolla lite på rean och testa lite klubbor. Har nu konstaterat att både jag och Isse är shopaholics.....tss!
Nu ska jag försöka övertala älsklingen att kolla på film med mig och ha lite myspys. Tycker jag är tillåtet när de är skitväder ute.
Ska bara öva färdigt på min text tills morgondagens redovisning (fick inte sitta i soffan för isse tyckte inte om när jag satt och mumlade för mig själv...haha) och sen blir de en lugn lugn em/kväll här på Töööööpa.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela