Sara Bjersgård

festlig helg....

Publicerad 2009-12-21 11:10:53 i Allmänt,

Min helg har varit toppen....Var hemma i Hok i fredags med min syster för att förbereda lite inför julafton. Hade sedan en egen myskväll med popcorn och bra film=)
Lördagen var de tidigt uppgång då vi skulle iförskaffa de sista julklapparna....tog en tur upp till A6 (där resten av Jönköping var) och hittade faktiskt allt. Själv var jag inte så stressad då jag hade fixat mina men hade en stressad sambo som ringde runt och försökte komma på bra grejer att ge..haha! Väl hemma var vi helt utslagna och de tär verkligen på krafterna att gå bland så mycket folk, man blir ju helt knäpp!
Tyvärr hans det inte med någon powernap då vi skulle bort på kvällen på 25års fest. Isse drog iväg för att bowla med grabbarna medans jag gick till tjejfesten. Sedan möttes vi upp på Palas Athena för god mat och trevlig sällskap. Tanken var att vi skulle gå ut efter maten men då de flesta ville hem till dom istället tillbringades resten av kvällen där. Hade väldigt trevligt, trots malande huvudvärk.
Efter en ipren och många många timmars sömn mådde jag lite bättre...känner mig fortfarande lite hängig och förkyld. Men just nu bor vi i en igloo så är kanske inte så konstigt!
Igår gjorde jag verkligen inget alls....städade dock och våttorkade,så nu är de kliniskt rent här=)
Idag tänkte jag ta nya tag efter helgen och vara effektiv och få massa saker gjorda...dock har jag blivit sinkad lite då jag började med att ringa fastighetsskötaren om att vi har haft 17-18grader i lägenheten nu, vilket inte är acceptabelt! Så nu blev de att jag sitter och väntar på honom istället för att ta min tänkta promenad och handlingstur...så de kan gå!
Hoppas han kommer snart så jag kan sätta igång med dagen!

Hoppas ni har haft en bra helg mina vänner
                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela