Sara Bjersgård

Jul jul strålande jul...

Publicerad 2009-12-29 11:20:35 i Allmänt,

Nu är jag igång igen efter julen....mitt julfirande har varit supermysigt och längtar redan till nästa år=)
Hur har eran jul varit?
Jag åkte hem på onsdagen för redan då börjar vårt julmys...klä granen och bara umgås. Vid 8 trippade vi ner till soffan och brasan som pappa hade tänt, där blev de te/kaffe och paketöppning. Efter de blev de frukost och sen blev de till att göra sig fin. Vid 13-tiden kom kusinerna och då blev de julbord.....mätt mätt mätt!
Efter att kusinerna åkt blev de scrabble (alfapet) med mamma och mormor, Isse kom och joynade oss för kvällsmat och sen bar de hem till oss för vårt eget firande.
Här fick jag verkligen en riktig överraskningsjulklapp av min älskling....bästa julklappen oxå!

Fick en häftig crosstrainer....här ska de tränas!

Har faktiskt kört 45min på den varje dag nu sen julafton...skitbra konditionsträning, man svettas som en gris=)

Dagarna efter den där aftonen har varit väldigt lugna...i söndags var vi hemma i Hok och åkte faktiskt längdskidor, har inte åkt på hur många år som helst men de gick rätt bra ändå...har ju dock ingen teknik så får skitont i händerna då jag krampaktigt håller i stavarna och jag vinglar värre än en pingvin åt sidorna...hahha....men ramlade bara 1 gång!
Igår var jag och fick en annan julklapp gjord.....av Isses föräldrar fick jag bl.a. fina naglar på Sköna jag.

Dom blev jättefina och de är väldigt bekvämt att slippa tänka på naglarna nu ett tag, ser fina ut hela tiden=)

Idag är de pluggdag....plugg för hela slanten. Ska läsa massa engelska avhandlingar, vilket inte alls är motiverande men ett måste!
Hoppas ni får en härlig tisdag
                                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela