Sara Bjersgård

kort och gott...

Publicerad 2009-12-16 22:31:17 i Allmänt,

Har inte så mycket att berätta idag.....var uppe tidigt idag för att vara i bibblan vid 8. Av någon konstig anledning hade jag kommit på den ideen att vi skulle plugga tillsammans i gamla gruppen bara för att vi ska hinna träffas innan jul. Då vi inte har skola förrens 20jan igen så blir ens social liv rätt trist.... Som jag nästan kunde listat ut fick vi inte så mycket gjort, men skoj var de. Sedan tog vi en lunch på stan innan vi tog jullov=)
Känner mig lite krasslig idag och väldigt hängig, med huvudvärk och halsont...har dock hunnit städa lägenheten som var full med råttor av de värsta slaget och få bort alla kläder som vuxit i en stor mega hög. Dock ser de ändå stökigt ut då Isse håller på att få upp våra nya hyllor över soffan....gick tydligen inte som planerat och han skulle försöka igen imorn....så fint kommer de bli=)
Kollat på bonde söker fru med.....så mysigt program och jag hoppas verkligen på Thilde och Stefan, har lite inside information då Isses mamma rider med henne.....så hon berättade lite spännande grejer när vi åkte till Ullared senast...tsss!
Imorn ska jag sova läääänge...bara så ni vet

                                                                                                                                      //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela