Sara Bjersgård

Måndag v.51....

Publicerad 2009-12-14 14:01:06 i Allmänt,

En produktiv måndag får jag lov att säga....dock glömde jag att ställa klockan igår kväll och därför sov längre än tänkt idag...!
När jag sedan väl gick upp, fungerade inte internet och kunde därför inte ta min dagliga kolla-på-nätet-runda (har ni inte alla en sån??). Vet inte om datorn försöka säga mig något??....kanske att de var dax att sätta igång och plugga istället för att fastna på facebook och msn......tss.
Nu har jag ialla fall gjort grunden i mitt arbete, mallen för vad jag ska skriva om. Mitt nästa steg är nu att börja läsa alla de engelska doktoravhandlingar, forskningsrapporter och artiklar jag skrivit ut och på något fint sätt få ihop detta till en vetenskaplig studie...hmmm

Har även tagit min dagliga promenad och konstaterat följande
- ta aldrig på dig gympaskor när de är snö ute= halkrisken är stor och man går och spänner sig som attan= skitjobbigt och inte alls njutbart!
- tycker synd om alla gamla som går med sina rullatorer...fatta vad dom måste hata snön!
- Jag måste sätt helt knäpp ut då jag ena stunden gick med elefantsteg och flaxande armar till att gå ministeg och spänna hela kroppen för att inte ramla.
- jag älskar snön då de gör att de blir mycket ljusare....känns även som min hy i ansiktet blir babylen (men är nog ren inbillning)
- Jag hatar när man precis börjar bli svettig och de känns som de tränger genom huden...uch va obehagligt de är!! (någon som fattar vad jag menar??)

Nu ska jag försöka få upp älsklingen från den varma sängen och ta och storhandla på Maxi....blir nog inköp av julskinka idag! Ska heller inte glömma köpa en bibba/bunt/några styckna frimärken då jag iår har bestämt att skicka julkort...yayyy!
Kommer på posten inom kort=)

Ikväll blir det volleyboll, sista för denna termin och sen Svenska hjärtar- galan.....brukar vara ett tårdrypande program och ett måste att se, typ!

                                                                                                                                           //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela