Sara Bjersgård

shoppat någon??

Publicerad 2009-12-09 21:01:48 i Allmänt,

Ni som känner mig förstår nog såklart att jag inte kom hem tomhänt från en helg i Stockholm...tsss!
Dock försökte jag tygla mig och köpte bara nödvändigheter...typ=)

Var på Cubus och köpte 3 för 2....blev en svart kofta med likadan som den vita.


En supersöt tunika från Gina tricot som Karin hade på sig..och då köpte jag en med..haha


Detta var mitt enda inpulsköp...men ser ni inte hur söta dom är.......perfekt till julafton!!


Köpte även julklapp till min syster men de kan jag ju inte visa, de fattar ni nog=) Men blev väldigt nöjd och tror hon kommer bli de med.....Dock har jag inte köpt resten av julklapparna men vet nu vad de blir.
                                                                                                                               //S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-12-09 22:59:12

Jo men kom igen här kan du väl visa min klapp :-) Hatar att jag inte har några finurliga ideér än.. men de kommer väl...

Postat av: Madde

Publicerad 2009-12-10 19:48:45

Hej! Hur är det med dig idag? Kram /M

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-11 16:40:21

Ååhhh va fina grejer! Avis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela