Sara Bjersgård

tröttis...

Publicerad 2009-12-03 19:40:08 i Allmänt,

klockan ringde 05.45 imorsen så därför är jag redan trött som attan. Ska äta lite risgrynsgröt nu och mysa framför tv:n hela kvällen.....här tänt massa ljus och de doftar kanel i hela lägenheten (av ett av ljusen).
Min dag har varit stressig men effektiv....jobbade 7-12 och sen åkte jag hem fort som attan för att äta och byta om, vid 13 - 16 var de dax för skola. Har nu hunnit packa inför min och Fridas Stockholmsresa som inleds imorn och de ska bli så skojsigt.
Imorn kväll blir det konsert på Hovet....och gissa vilka vi ska se.........dadadadad....Backstreet boys!=) Ska bli så himla häftigt att se dom live, dom man växt upp med och kan alla låtar utantill. Är faktiskt min första riktigt stora konsert...kommer bli häftigt!
Vi kommer spendera resten av helgen tillsammans men min bästaste vän Karin med massa julmys på stan och skoj. Hoppas att jag kommer hitta alla julklappar denna helg med...men de återstår att se=)
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela