Sara Bjersgård

Ullaredsfynden...

Publicerad 2009-12-12 18:43:30 i Allmänt,

I torsdags åkte jag, Isse och hans mor till Ullared för lite julhandlande....Vi valde helt rätt dag då de inte var nån kö alls, parkering nära ingången och lite folk inne i varuhuset. Var första gången jag inte behövt köa eller trängas med folk...mycket skönt!
Blev faktiskt inte så mycket saker denna gång...mest hushållsartiklar och så. Dock kommer här dagens bästa klipp, enligt mig=)

Efter att ha pratat om att skaffa en vattenkökare i typ 3år gjorde vi äntligen de.....


I ullared har dom så billiga sällskapsspel så de blir alltid 1-2 nya varje gång....dock är de Isse som ville ha Risk...gillar inte de spelet!!


Hittade denna fina tunika...enkel och billig. Enda klädesplagget jag köpte förutom de sedvanliga underkläderna.


Bästa fyndet dock var dessa små fina,goda chokladisar...sånna brukar jag köpa i skolan ibland och ger då 8kr/st. Dyrt men helt klart värt de, anser jag. Gissa vad jag gav för denna förpackning med 8st i.......19kr!!...så jag köpte 2=)


Fanns väldigt lite fina julsaker tyvärr och heller inte mycket inredningsgrejer...sånt som är så skoj att köpa där....hoppas på nästa gång istället.

                                                                                                                                         //S

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-12-12 20:29:13

Du köpte en vattenkokare nu...pratade ju om det i sthlm!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela