Sara Bjersgård

break

Publicerad 2009-02-01 17:31:12 i Allmänt,

Nu har jag hunnit ca 80sidor i min Kirre bok....nära på att börja gråta hur många gånger som helst....!!
Dax att ta ett break i läsandet och färga håret...haha...
Ska ringa och boka klipptid imorn, bestämt mig för att klippa va håret nu till en kortare frisyr. Har ju varit sugen länge men inte riktigt vågat. Men nu är de perfekt tillfälle egentligen då jag ändå inte fixar med mitt hår alls och om jag inte blir nöjd hinner de växa ut tills sommaren. Nu kommer det blir kortare än jag någonsin haft innan(om man inte räknar när man var liten) och vågar nog klippa så de blir i linje med hakan...ååå spännande!
Bara för att mycket av håret ska av så blir de till att fokuser på utväxten idag.....så smidigt=)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela