Sara Bjersgård

dagen...

Publicerad 2009-02-24 20:58:59 i Allmänt,

Är helt slut.........
Blev en trevlig morgon/fm på praktiken då vi hade bad och hann simma 700m innan jag var tvungen att "storma" ut och byta om illa kvickt pga en viss händelse.....så snabbt har jag aldrig bytt om=)
Sen gick resten av dagen fint....vi fick en god semla till lunch....snällt va!? Tänk att dom har gjort semlor till alla elever och personal på hela högstadiet....vilket jobb.
Efter praktiken så var jag så duktig och hoppade av tidigare på först bussen och gick hem....en härlig 30min promenix med lite sol mot ansiktet...me love! Nu börjar jag verkligen längta till våren....
Efter de åkte vi och handlade....har köpt på mig massa laktosfria saker nu så får vi se om jag mår bättre eller om de är nåt annat som spökar. Känner mig inte svullen i magen, som jag trodde man blev om man var intollerant, utan min mage värker/mer värk i tarmpartierna. Fick jätteont förra söndagen då jag jobbade och sen haft så hela veckan och i helgen hade jag återigen superont.
Nu sitter jag och kollar på navy CIS...såå bra serie=)
Ska ta och krypa ner med min braiga bok sen och även hinna sova många timmar.......underbart!

Fick reda på nyss att de inte blir nåt jobb alls på lördag....illa illa....fast ändå skönt liksom...*tss*
//S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-24 22:14:48

Hej Sara

roligt att se vad du har för dig!

Ses och fika snart?

kramar

Postat av: Sara

Publicerad 2009-02-25 17:40:12

Fika....ja gärna...vem du nu än är=)????

Men tror du är en trevlig prick så kan nästan varje em/kväll...

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela