Sara Bjersgård

dagen...

Publicerad 2009-02-05 15:04:25 i Allmänt,

Full fart hela dan.......
Var på astmaundersökning nu på morgonen och fick andras häftigt och länge.....gud va jobbigt de var. sedan fick jag andas in medicin som skulle vidga luftrören och göra om hela proceduren igen sen....ännu jobbigare!! Dock visade testerna inget negativt så astma kan du inte vara.....läkaren ringer med provresultaten på tisdag!!
                                                    
Blev helt skakig av astmamedicinen, och de sa hon att man kunde bli, och var jättejobbigt att sätta sig vid en dator i skolan efter. Jag och Hanna hade bestämt oss för att fixa de sista med PP(power pointen) och öva än en gång på hur vi ska prata. Så imorn gäller de.....blir nog superbra tror jag.
Precis nu ätit och kollat lite på tv....är så himla seg idag och så är även min kära sambo. Vi är ett riktigt sofftar par=)
Men nu har jag precis gjort mig en kopp te (smak:mareld) och ska försöka sammanfatta det jag precis har läst i min jobbiga bok. Igår var jag så trött på texten då de var svårt att förstå....hoppas de släpper nu och att jag får ihop en liten summering.
Blir jag färdig med pluggandet rätt snabbt så ska jag nog hänga med Isse upp till hans föräldrar och sedan ut till hans brors hus där festen skall vara nu på lördag.
//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-02-05 22:47:10

mareld is the shit:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela