Sara Bjersgård

första dagen...

Publicerad 2009-02-16 20:56:39 i Allmänt,

Första dagen har gått kanon.....men är helt slut! Var väldigt kämpigt att gå upp imorse och att de är så jäkla kallt i rummet hjälper ju inte särskilt mycket...brrr!
Blev mycket intryck och mycket info nu första dagen men tror jag kommer trivas bra där. Dock kommer jag och min handledare nog inte hinna planera nåt innan fredag då de är mycket denna veckan. Tror även mina 4veckor kommer gå så himla fort.....
Har ett litet dilemma imorn dock......vi har bad varje tisdag och de är ju så roligt att bada. Men nu idag började jag hosta igen och just nu känner jag mig hängig och mer förkyld än innan. Vågar jag chansa på att bada och sedan får jag se om förkyldningen blir värre eller skita helt i att bada denna vecka.....hmmmm

Nu ska jag nog gå och lägga mig....tror jag hoppar CSI ikväll (!!! kan ni fatta). Allt för att vara pigg och utvilad imorn=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela