Sara Bjersgård

Godmorgon lördag...

Publicerad 2009-02-21 09:57:42 i Allmänt,

Godmorgon godmorgon..
Sitter fortfarande med pyjamasen/nattskjorta på mig och borde redan ha hunnit duscha,packa och gjort mig iordning.....så egentligen har jag lite bråttom*ler*
Idag åker jag till min underbara vän Viktor i Växjö och ska tillbring helgen där. Ska bli så himla kul då jag(som den dåliga vän jag är) inte varit hos honom alls sen han flyttade dit.....uch va illa!
Men då vi egentligen inte har bestämt nån tid jag ska vara där eller så så bestämde vi(jag och isse) att jag skjutsar ner honom till huskvarna vi 11-tiden innan jag åker...på detta sätt slipper min älskling att åka kommunalt...vilket han hatar!

Hoppas ni får en underbar helg nu så hörs vi igen på söndag/måndag=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela