Sara Bjersgård

godmorgon..

Publicerad 2009-02-02 10:44:29 i Allmänt,

Godmorgon mina vänner och alla som jag känner...
Vilken härlig dag att vakna upp till=)
Älsklingen var för en gång skull uppe tidigare än mig då han var tvungen att dusch innan jobbet idag....han ska nämligen till frissan senare och göra sig snygg inför sin 25års dag.
Jag ska faktikst göra det med idag......klippa av mig håret!!!!*nervös*
Har massa som ska göras/vill uträtta då jag är helt ledig idag......och känns så uppluftande att ge sig ut på stan nu när solen skiner!
Listan idag ser ut såhär:
* Ringa frisören (klart- 14.30 idag*pirr*)
* Ringa min nya VFU-plats (kan inte göras förrens ca 14 då elverna har slutat)
* Boka tid för bryn och fransbehandling(julklapp från min fina syster)
* Ner till Akademibokhandeln och köpa en kurslitteraturbok
* Sola
Plugga

Nu ska jag ta och gå in och fylla på lite pengar på mitt konto....blir ännu en dyr dag idag=/
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela