Sara Bjersgård

home again..

Publicerad 2009-02-15 21:45:43 i Allmänt,

Nu är jag hemma från mitt 12h pass=)
Allt har gått bra idag och hunnit vara ute och njutit av solen med.

Gårdagen blev väldigt trevlig trotts att jag var trött och man blir inte på sitt bästa humör heller då man vet att man måste upp dagen efter faktiskt.
Maten på Soya var ju lika god som vanligt och kommer alltid fram till hur gott det är med friterad banan med glass....åååå!
Efter maten begav vi oss hem till Annie och Johans lägenhet på Ekhagen då det passade bäst och spelade buzz och lite singstar. Men vi åkte redan vid 12-tiden så blev en kort visit denna gång.

Nu väntar en vecka full med nya intryck för mig och nya rutiner. Säger alltid till mig själv att jag ska vara bättre på att gå och lägga mig tidigt nu dessa veckor, då jag vet hur trött jag blir, men de blir aldrig så ändå. Ska även i all denna trötthet försöka få in en massa träning....hur ska detta gå?
Hoppas min morgondag blir underbart bra.....
Hoppas er helg har varit underbar den med...!!??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela