Sara Bjersgård

jippi!!!

Publicerad 2009-02-05 22:41:57 i Allmänt,

Nu är jag äntligen färdig med mina tre perspektiv och arbetet/argumentationen är nu iväg skickad till min handledare....JIPPI! Är iof inte ett dugg nöjd då jag knappt fattade vad jag läste men tror jag fick med de viktigast.
Nu är de bara redovisningen imorn och sen är jag långledig tills tisdag......*tss*
Så nu ska jag krypa till sängs med mitt redovisningspapper och läsa högt för mig själv. Ska försöka att få bort mina *mmm*-ljud som jag gör då jag pausar.......har fått många kommenater om detta efter redovisningstillfällen. Att sånt ska vara så svårt att träna bort...hahah!!
Hoppas ni har haft en härlig torsdag och att ni njuter lite av snön som faller så fint=)
//S

Kommentarer

Postat av: linda gibbs

Publicerad 2009-02-06 11:03:56

Hej Sara!

Sixten sover så jag passade på att se vad du har för dig:)

Hoppas det går bra idag, det tror jag det gör!

Jo förrästen - Vad snygg din nya frissa är - aaassnyggt! Ha en skön ledighet nu. kramar linda och Sixten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela