Sara Bjersgård

KÄRLEK

Publicerad 2009-02-14 12:27:32 i Allmänt,

Idag är de alla hjärtans dag.....och de måste man ju fira på nåt sätt. Jag tycker inte att man ska göra en massa grejer, köpa en massa saker och så bara för de utan bara hitta på nåt kul med den/dom man gillar. Vi har bestämt tillexempel att vi inte ska köpa nån grej till varandra...fast de är kul att få grejer=) Men vi ska iaf gå ut och äta ikväll.....de blir mat på Soya med min syster och hennes sambo Johan. Sedan åker vi nog hem hit efteråt och spelar lite spel och kanske kollar på schlager=)
Kommer dock inte bli så sent ikväll då jag ska jobba heeella dagen imorn. Blir pass mellan 9-22....sköna pengar men hela dagen försvinner verkligen.
De dumma är att jag kommer hem rätt sent och ska upp kl6 på måndagen.....kanske inte världens bästa början på veckan...men de ska nog gå bra.

Underbart härlig sång av Plain White T's......med min kärlekshälsning!!
 


Till mina änglar....ni vet vilka ni är!


Vad har ni för planer för denna hjärtliga lördag??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela