Sara Bjersgård

lilllördag.....

Publicerad 2009-02-25 17:46:28 i Allmänt,

Onsdag redan........hemskt vad veckan går fort.
Hade skogen/"luffsen" under förmiddagen så tillbringade mycket tid ute i friska luften....vi gick även ganska långt så blev en bra träning även. Var riktig skitlunch i matsalen idag och åt allt för lite....just idag då jag skulle träna direkt efter praktiken...illa. Därför kom huvudvärken smygande på eftermiddagen och trotts att jag åt 2bananer ådde jag pyton. Fick hoppa in på godishuset innan träning och köpte mig en snickers......lite energi för att ens orka byta om..*tss*
Jag och Lina tog de väldans lugnt och körde nästan enbart styrka......kände av i armarna sedan i måndags,härligt!
Nu ska jag fixa mig något ordentligt att äta äntligen och sen mysa framför tv:n eller kanske läser i min braiga bok.
Är redan helt slut med lätt huvudvärk.....tidig läggdax?

Hur har eran onsdag varit??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela