Sara Bjersgård

nu är han firad...

Publicerad 2009-02-11 18:48:03 i Allmänt,

Nu är min älskling färdig firad tror jag. Igår var familjerna här och firade honom.....vi bjöd på räkmacka och kladdkaka,bara sånt som Isse älskar.
Blev att städa heeellla eftermiddagen då de såg ut som kaos här efter alla förberedelser för festen m.m. Man vill ju ha de fint när våra föräldrar kommer.
Höll även på att baka kladdkakor med undertiden och tyvärr hittade jag inte mitt gamla recept nånstans så testade rutiga kokbokens kladdkakerecept och den blev super konstig. Den svällde inte eller nåt, blev ungefär 1cm hög...jippi! Fick ge mig ut på nätet och leta recept och trodde jag hittat ett bra..men inte.....blev inte mycket större den och ingen av dom blev kladdiga......ledsen jag blev!
Fixade ändå till kakan lite så den såg snygg ut ialla fall=)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela