Sara Bjersgård

*tår*

Publicerad 2009-02-13 21:47:57 i Allmänt,

Inte varit inne på bloggen alls idag då de hände en förödande olycka på morgonen.....ni vet väl att de är fredagen den 13 idag??!!
När jag satt och åt min frukost bestående av te och knäckisar satt jag som vanligt framför tv:n och med datorn i full gång.
Det hela började med att jag tappade en paprikabit på golvet och la den på bordet vidsidan av knäckebrödet. Då jag smaskat i mig mina knäckisar så hade teet svalnat lite och redo att drickas......jag tar några munnar och när jag ska sätta ner muggen ställer jag det såklart på den där lilla paprikabiten och muggen välter!!!!!!!
Tyvärr hamnar allt på min dator och efter någon sekund slocknar den.......får panik och lindar snabbt in den i en handduk och hoppas du(och ber till gud) att den inte gått sönder.......vad ska jag göra då???
Har låtit den vara nu hela dagen då jag hört att de kan bli kortslutning om jag sätter igång den och de fortfarande är vatten i....de vill vi verkligen inte ska hända.....kanske är de redan för sent(!!!!) men hoppas inte detta.
Därför har dagen oxå blivit jättekonstig....faktiskt.....lite apatisk får jag nog säga att jag blev. vad gör man en ledig dag utan sin dator....förstår ni hur beroende jag är av den?
Har verkligen inte gjort annat än att kolla på tv heeela dagen.....vid 15 tiden kom jag på att jag kanske borde äta nåt....
Men imorn är de nya planer.....då ska jag förhoppningsvis få igång datorn och direkt om den går igång rädda mina bilde rjag har där...och ingen annanstanns!!! Den hemska tanken om att alla dom är borta slår mig ibland och skulle ju börja gråta om det verkligen är så. Tur att man har en rätt kunnig sambo som kanske kan lösa de annars.....HOPPAS!!!
Hoppas ni har haft en bra fredag...
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela