Sara Bjersgård

today is the day

Publicerad 2009-02-07 11:34:52 i Allmänt,

Idag är de festdag........och massa saker skall göras.
Gjorde efterrätten igår men receptet räckte inte till så många som de stod så jag får göra ännu mer idag.....suck!
Isse är iväg och handlar nu till det, frukost imorn och lite inför ikväll.
Sen ska han iväg på match och då ska jag fixa till mig själv lite....sista solningen,fixa allt de där håret på benen,kanske fixa naglarna och fixa håret.
Sedan vid ca 16 så drar stressen och allt fixande igång......då har vi 2h på oss att göra allt som ska göras innan alla gäster kommer. Ska även försöka få med mig allt vi ska ha med hemmifrån.....hmmm
Som tur är har jag inte behövt fixa nåt med maten så de är bara efterrätten som skall fixas till....härligt!
Borde åka ner till stan med och fixa nya leggings, då mina inte är i bästa skick längre...hahah
Men de kommer bli en rolig fest.....ska bli så himla kul!!!!
Älsklingen är superstressad över allt som har med festen att göra så hoppas han hinner njuta av den nu.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela