Sara Bjersgård

träning...

Publicerad 2009-02-14 11:19:18 i Allmänt,

Har sån träningsvärk idag...eller känner mig mer stel i hela kroppen typ men de är en skönt känsla. I torsdags var de en ny instruktör på Kiboxen och därmed ett helt nytt program och upplägg. Hon körde stentufft och roliga block genom alla 85min....pust!
Hoppas verkligen jag orkar träna mycket nu de kommande 4 veckorna fast man har vfu/praktik. Bara man kommer in i rutinerna av att gå upp kl 6 varje morgon igen och kommer hem ca 16-17 så ska de nog gå bra. Man är lite bortskämd av att vara student och kunna sova iaf till 7 och ha halvdagar eller vara helt ledig.
Har lovet mig själv att efter praktiken ska jag börja springa...tror de är de bästa sättet för mig att gå ner de där 10kilo som skall bort=)
Någon som har nåt annat tips på träning?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela