Sara Bjersgård

bloggare...

Publicerad 2009-01-27 20:14:04 i Allmänt,

Här kommer en lista på några av de bloggar jag läser dagligen.....Det roliga är att de flesta av bloggarna/bloggarinnorna känner jag egentligen inte personen alls......men så är de nog för de flesta. 
 
1. 
Eve - barndomsvännen, som jag alltid börjar med att läsa varje dag=)
Läser även alla som Eve har länkat på sin blogg.....haha...så Martina, Jonna m.m
2.
Kristina - skriver allt för sällan men visar mysiga kort och pyssel hon älskar att göra
3.
Linda - min gamla gruppkompis och nybliven 3 barns mamma...skriver om livet med barnen och med en nyfödd.
4.
Britta - oxå min gamla studiekompis och hon skriver allt för sällan.......
5.
Karin - vet inte vart hon tagit vägen den där bloggerskan...hoppas snart på ett nytt inlägg

Läser såklart de "stora" bloggarna som Blondinbellas, Kenzas och storstadspojken. Då jag har tid går jag alltid in på blogg.se och klickar in på de som ligger på listan över de mest sedda.
Börjar bli bloggberoende tror jag=)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela