Sara Bjersgård

ensamhet

Publicerad 2009-01-02 22:08:54 i Allmänt,

Uch va jag hatar att va ensam.......
Älsklingen åkte imorse på sin Österrike-resa och jag ska klara mig själv i hela 10dagar!!!!
Alltid för att jag kommer klara mig men saknar honom alltid så himla mycket....de blir så trist här hemma, jag blir oerhört rastlös och att sova ensam är hemskt. Men jag har klarat mig innan så de kommer bli så bra så......kan leva singelliv nu i flera dagar och bara tänka på mig själv...japp! Fast ska faktiskt åka hem till Hok imorn för att slippa sitta här själv...har ju bilen nu oxå i 10 dagar...jippi...så därför kan jag åka ut en sväng dit. Ska ändå skriva på arbetet och de kan jag göra hemma med. Blir bra sen att be mamma läsa igenom de oxå innan jag lämnar iväg de för opponering.

Sitter och kollar på Sagan om ringen på tv4.....älskar ju dom filmerna men att sitta här ensam gör dom faktiskt lite läskiga...fast jag kan den utantill. Kanske ska göra mig lite popcorn så jag har nåt att tugga på....tsss
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela