Sara Bjersgård

helgen..

Publicerad 2009-01-18 18:10:38 i Allmänt,

Min helg har varit supermysig och hänt massa skojsigt.
I fredags var jag,Simon och hans son och Mimmi hos Linda och fikade. Supertrevligt att träffas igen och pratat av sig lite.

snodde kortet från Lindas blogg....här sitter vi och fikar och tjatar=)

På eftermiddagen hann jag och Lina med en sväng på gymmet men då halva jönköping var där var alla konditionsmaskiner upptagna så blev mycket mage och armar-känner de fortfarande=)
Försökte även hitta nåt att ha på mig för kvällen men hittade inget alls....vad ledsen man blir då!

Sen åkte jag snabbt hem, duschade och rotade ut hela garderoben för att hitta nåt roligt att ha på dig. Jag är en sån person som måste känna mig bekväm i de kläder jag bär annars sitter jag och tänker på kläderna hela tiden. Blev mina nya svarta jeans och mitt rosa sidenlinne (isse kallar de nattlinne). Skulle vara hos Lina redan vid 18 men kom inte dit förrens 18.30..jag är allt för hopplös.
Men jag kom dit...hjälpte till att fixa välkommsdrinken och sen kom resten av girlsen och kvällen blev väldigt skojsig. Vi åt god mat och såklart blev de singstar. Sedan blev de ju utgång och då de var megakö till Sliver/harrys så blev de O'learys istället. Där var de däremot helt dött och vi hade nästan dansgolvet för oss själva...skojsigt=)
Hoppas att jag kan få några roliga kort av Lina snart...blev många sånna under kvällen

På lördagen skulle jag och älsklingen utföra massa olika ärenden så vi var och storhandlade, ikea och a6 och sen även ÖB.....ska visa allt fint vi köpt senare. Överlycklig över min nya fina lyckta när de hänger ner behållare i som man har värmeljus i......precis en sån jag ville ha.
Sen åkte vi hem till Hok för att fira pappsen....var väldans trevligt och med supergod mat!

Idag hade jag sagt att jag kunde jobbsa 9-15 om de behövdes då de var en som hade varit sjuk i veckan och de visste inte om hon var tillbaka till helgen. Men då hon var frisk nu har jag slappat hela dagen....förbereda lite inför morgondagen måste man ju dock då de är en helt ny kurs men just nu är jag mest förvirrad så jag får ta tag i de imorn när vi vet mer. Schemat är jättkonstigt och väldigt kryptiskt och kursplanen får man inte så många ledtrådar på kursens upplägg som man hade hoppats. Men schemat visar många korta föreläsningar och mycket fri tid....men de får vi se imorn...våre ju toppen annars=)

Hur har er helg varit??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela