Sara Bjersgård

hemma i Hok

Publicerad 2009-01-04 12:24:11 i Allmänt,

Nu är jag hemma i Hok........får iof sova i gästrummet då de rensat ut mitt rum nu och har börjat ta bort lister och riva tapeter. Imorn ska vi åka till syntema och fixa färg och tapeter.......Linus kommer bli som galen därinne så pappa vill ha med mig för att hålla honom inom realistiska ideer=)
Nu ska jag sätta mig och skriva på arbetet....har valt att förfina mitt svenska arbete istället för matten då jag kände att de fanns mycket att lägga till på båda. Och då jag ändå måste komplettera svenskan så blev de den.....japps!
Sen ska mamma, linus, annie och johan ut och åka skridskor på sjön idag med......skulle oxå vilja vara med men vi får se om jag ens orkar gå ut. Får sånna häftiga hostattaker av kylan......
Hoppas ni har en mysig söndag och kan njuta av vädret
Hälsa extra till Viktor och Karin som kommit hem nu från fjällen....hoppas bilfärden gick bättre hem nu!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela