Sara Bjersgård

hmmm

Publicerad 2009-01-08 18:16:22 i Allmänt,

Hur blev de såhär....??
Vaknade nyss av en allt för lång powernap......skulle ju läsa en massa och planerade att vara färdig till kl18 för att göra en massa annat mer skojiga saker.....Men jag hann läsa typ 7 sidor av 50 innan jag kände mig helt dööö och la mig lite med huvudet mot kudden.....sen helt plötsligt vaknar jag upp och ser att klockan är 18.00.....där gick dom pluggtimmarna. Så nu måste jag verkligen sätta mig med papprena och stryka över allt viktigt som man kanske måste säga nåt om imorn på seminariumet.....hata!
Just nu läser jag en otroligt konstig text om gruppskillnader i den kognitiva förmågan med sociala och ekonomiska skillnader. Förstår ni att jag somnar....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela