Sara Bjersgård

jahopp

Publicerad 2009-01-04 19:21:35 i Allmänt,

Det känns som jag har blivit berövad min ledighet.....att jag trodde jag hade en massa ledigt och så berättar nån att de inte är så...snopet liksom! På onsdag börjar skolan igen och då ska jag ha skrivit om arbetet och få de snyggt....jag ska läsa en massa sidor och göra mig mentalt redo för de återstående veckorna av denna kurs. Sen ska ja byta kurs med......till en (av ryktesvägar) riktig tråkig kurs delvis....är inte alls motiverande!
Men nu ska jag bli klar med de sista.....
Myst framför brasan med mamma och pappa nu och de planerar för imorn....haha..med räkor och ost och smaskigt. Ibland är de allt för mysigt att komma hem=)
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-04 20:55:11

Åh, lät mysigt värre! Hittade ni några fina tapeter? Hoppas du blir helt kry snart så vi kan börja vårt nya liv :) Vi hörs! puss å kram

Postat av: susan & tyra

Publicerad 2009-01-05 00:57:22

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån annan :)

Postat av: Tove

Publicerad 2009-01-05 12:46:56

jahopp tebax till verkligheten på onsdag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela