Sara Bjersgård

shopping en måndag..

Publicerad 2009-01-27 21:19:05 i Allmänt,

Efter att igår ha planerat och letat litteratur till vårat fördjupningsarbete om utvecklingsstörning så tog jag mig en sväng på stan för att leta jeans. Fick med mig 2 par hem och är supernöjd....blev även lite fler saker och jag kan ju inte låta bli när de är så mycket reor överallt. Hade jag istället jobbat heltid så hade jag nog köpt en helt ny garderob...tsss

Blev ett par "pösiga" från Vero moda som jag blev så kär i så var tvungen att köpa dom fast de var allt för dyra. Sedan hittade jag ett par med vanlig modell och körde på lite ljusar nyans då de är så fint på vår/sommar. Köpte dom på Kappahl, Frida som introducerade mig för deras byxsortement...mina 3senaste byxor är därifrån=)


På Vero moda hittade jag även superfina linnen- älskar färgerna!



Denna borde jag inte köpt på MQ pga min budget men tyckte den var så fin och billig...bara 199 riksdaler!!



I'm a shoppoholick
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela